Jurnal TV nu are bani pentru emisiunele sociale, dar își trage un talk-show propagandist în limba rusă !!!

JurnalTV – povestea absurdului continuă. Deci să le luăm pe toate pe rând.

Mai țineți minte istoria lacrimogenă a lui Val Butnaru unde se plângea pe faptul că JurnalTV este nevoită să renunțe la o bună parte din programele sale, din cauza datoriilor față de agentul economic de la care închiriază spațiul pentru sediul televiziunii Țopa TV !?

Vă reamintesc eu atunci. JurnalTV după ce a plecat din SkyTower anunța că sunt nevoiți să închidă emisiuni culinare și generaliste, dar să le lase pe cele propagandiste precum ”Mai pe scurt” și ”Cabinetul din umbră”, ce vor continua să manipuleze masele în continuare.

Și iată că ”boschetarii” TV care aveau datorii de 2 milioane lei și care plecase în vacanță forțată în luna agust 2018 își mărește grila de emisie cu încă o emisiuni propagandistică.
Screenshot_35
Este vorba de o emisune care va fi condusă de către oportunistul din politicul moldav care vă minte de la independență până în prezent și care era scula a vreo 10 partide politice din Moldova. Merge vorba de KGB-istul, Oazu Nantoi.
Screenshot_36
Uimitor e faptul că Țopa TV, nu are bani pentru una din emisiunele sociale pe care le-a închise, dar în schimb are bani pentru cele propagandistice.
576x0_1f336200b99bc2e69f5647bb5a97e6ae___jpg____6_8ceb700c

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s