Presa BEM, nici un cuvând despre avizul negativ primit de fundația Open Dialog din partea OSCE.

ONG-ul ”Open Dialog Fondation” al cărui președinte este contraversata Ludmila Kozlovna și cea care face lobby pentru liderii PAScuDA, a primit aviz negativ din partea OSCE.

Surprinzător sau nu, dar despre acest lucru nu a scris nimeni din presa BEM. Chiar dacă atât la TV8 cât și la JurnalTV, această doamnă este prezentată de către Andrei Năstase, Maia Sandu și Natalia Morari o nouă ”jertvă” a regimului.

Agora.
agora.png
Jurnal.
jurnal

Newsmaker.
newsmakerTV8.
tv8.png
Ziarul de Gardă
zrgUnimedia.
unimedia
Radio Europa Liberă.
radio

După cum vedeți, nici una din aceste surse de informare nu a scris nimic despre această fundație ce finanța călătoriile mai multe forumuri și adunări la Bruxelles și Strasbourg, a liderilor PAS şi PPDA, dar şi a jurnaliștilor poziționați împotriva guvernării. Maia Sandu și Andrei Năstase, alături de Natalia Morari, Alexandru Machedon sau avocata Ana Ursachi, au participat, de asemenea, la activități finanțate de fundația lui Ablyazov şi condusă de Kozlovska.

Dar, un lucru foarte important la care trebuie să atrageți atenția este faptul că aproape toate aceste portaluri de știri au scris despre averea noilor miniștri și aceasta în cazul în care se declară a nu fi parte ai Trustului Media BEM.

photo_2018-09-28_17-36-50

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s